Pol uspeha spletne strani je v spletni optimizaciji

Dandanes je skoraj nemogoče uspeti kot posel, če nimamo urejene spletne strani, vendar moramo nekako tudi poskrbeti tudi za to, da ima ta spletna stran promet, kar pa je definitivno težko doseči še posebej v svetu, kjer skoraj da vsaka oseba ki posluje tudi ima svojo spletno stran. Tu pride v igro agencija za digitalni marketing, ki se posebej ukvarja s tem, da imajo njihove stranke več prometa kot konkurenca.

Največ kar lahko naredi agencija za digitalni marketing je to, da lahko zagotovi veliko količino prometa na neko spletno stran, vendar namesto da bi to dosegali samo s tako rekoč “SPAMom” spletnih strani se to dela s tako imenovano SEO optimizacijo. Kaj pa sploh je SEO optimizacija? Ta kratica stoji za besedno zvezo “search engine optimization” oziroma v prevodu optimizacija spletnih iskalnikov. Kaj pa se tukaj sploh optimizira? Gre se za to, da preko tako imenovanih SEO člankov povečamo količino permalinkov, ki so direktno povezani na spletno stran, ki jo agencija za digitalni marketing oglašuje.

V praksi to deluje tako ,da če mi recimo v iskalnik zapišemo besedno zvezo nato iskalnik začne iskati vsebino, ki se navezuje na besedno zvezo in to lahko doseže tako da v kodah posameznih spletnih strani besedno zvezo zazna kot permalink, kar mu da avtomatično asociacijo z neko spletno stranjo, torej jo postavi visoko med rezultati iskanja glede na dano besedno zvezo. Na ta način SEO članki, ki so objavljeni na blogih delujejo kot indirektna promocija spletnih strani, ker vsebujejo besedne zveze, ki jih osebe pogosto iščejo, ti pa so spremenjeni v permalinke, ki se uporabljajo za promoviranje spletne strani. Na ta način agencija za digitalni marketing lahko tako poskrbi za pisanje SEO člankov kot njihovo objavo in s tem poskrbi, da ima spletna stran več prometa.