Za optimalen razvoj je treba poskrbeti za celostni razvoj otroških možganov

Vsak starš si želi, da bi njihov otrok naredil v svojem življenju prav vse, kar si želi in eden izmed načinov, da se to zgodi je ta, da poskrbimo, da svoje otroke ves čas kar se da stimuliramo na veliko različnih področjih in tako na nek način pasivno konstantno skrbimo za celostni razvoj otroških možganov. To, da si vsako popoldne vzamemo nekaj minut, da z otrokom preberemo knjigo ali da poskušamo rešiti kakšno uganko, mogoče sudoku ali gobelin, ko so otroci dovolj stari. Pomembno je, da razvijamo vse otrokove sposobnosti, ne samo tiste, ki se nam zdijo najbolj pomembne, in da podpiramo svoje najmlajše pri tem, da dosegajo kar se da veliko na področjih, ki jih najbolj zanimajo. Če se zanimamo za celostni razvoj otroških možganov je najboljša stvar, ki jo lahko naredimo kot starši to, da se odločimo za to, da otroka vključimo v obšolske dejavnosti, ki so razpete čez več področji in na ta način poskrbimo, da otok širi svoja obzorja in se kasneje sam odloči, kaj želi študirati.

Ste kdaj pomislili na to, koliko lahko otrokom pomaga mentalna aritmetika?

Ko se prvič srečamo s števili in računanjem smo še precej majhni otroci, ki nimamo ravno dovolj sposobnosti, da bi lahko razumeli abstraktnost števil, vendar so števila sama in operacije med njimi lahko za majhne otroke že precej razumljivi, še posebej, če v proces učenja vključimo proste, seveda pa moramo nekega dne prestopiti to stopnjo, tako da je dobro, če otrok kar se da hitro spozna kaj je to mentalna aritmetika.

Seveda za odrasle ta pojem ne potrebuje prav veliko razlage, saj namreč že pojem sam opiše za kaj se gre torej za računanje na pamet oziroma mentalna aritmetika. Tu pa se seveda vseeno gre za nekaj več, saj ne spodbujamo tega, da bi se otrok na pamet naučil operacij, ampak da bi koncept razumsko osvojil.